top of page

Centina Servis Kaunas socialinė atsakomybė (CSR)

Centina Servis Kaunas UAB – socialiai atsakingas pastatų priežiūros paslaugų teikėjas

Centina Servis Kaunas UAB tiki, kad pastatų priežiūra turi būti grįsta ne tik techniniu efektyvumu, bet ir pagarba žmonėms, bendruomenėms bei aplinkai. Mūsų veikla remiasi pasitikėjimu, etiška konkurencija, atsakomybe ir skaidrumu, o socialinė atsakomybė yra neatsiejama mūsų įmonės tapatybės dalis. Šiame puslapyje pristatome principus, kurių laikomės kasdienėje veikloje, administruodami daugiabučius, įstaigų ir verslo pastatus.

1. Pagarba žmogui ir darbuotojų gerovė

 

Centina Servis Kaunas UAB siekia kurti tokią darbo aplinką, kurioje:

  • Kiekvienas darbuotojas jaučiasi vertinamas, nepaisant jo kilmės, amžiaus, lyties, religijos, išsilavinimo, socialinio statuso ar fizinių galimybių.

  • Neskatiname ir netoleruojame jokios diskriminacijos ar mobingo – tiek darbo vietoje, tiek bendraujant su klientais.

  • Skatiname atvirą, pagarbų ir palaikantį bendravimą tarp komandos narių, rangovų ir klientų.

  • Rūpinamės darbuotojų sveikata, darbo ir poilsio balansu bei psichologine gerove.

  • Sudarydami sąlygas nuolatiniam tobulėjimui, įtraukiame darbuotojus į sprendimų priėmimą, siūlome mokymus ir profesinį augimą.

  • Tikimės, kad šių principų laikysis ir visi mūsų partneriai, rangovai bei bendrijų pirmininkai, su kuriais bendradarbiaujame.

2. Skaidrumas ir sąžininga veikla

 

Mūsų veiklos pagrindas – skaidrumas, teisėtumas ir pagarbūs santykiai su klientais, gyventojais, partneriais bei institucijomis:

  • Aiškiai ir skaidriai bendraujame su klientais – tiek apie sutartis, tiek apie paslaugų apimtis ir kainodarą.

  • Laikomės sąžiningos viešųjų pirkimų praktikos, kai dalyvaujame įstaigų ar savivaldybių konkursuose.

  • Nenaudojame jokių nesąžiningų ar manipuliacinių praktikų, net jei jos būtų legaliai galimos.

  • Veikiame atsakingai – net kai niekas nemato: nes mūsų reputacija svarbesnė už trumpalaikę naudą.

  • Klientus informuojame laiku ir atvirai, ypač apie galimus papildomus darbus ar rizikas.

3. Atsakomybė bendruomenėms ir pažeidžiamoms grupėms

 

Centina Servis Kaunas UAB, kaip daugiabučių administravimo ir pastatų priežiūros įmonė, kasdien bendrauja su įvairiomis gyventojų grupėmis:

  • Seni žmonės, vieniši gyventojai, šeimos su mažais vaikais, negalią turintys asmenys – visi jie yra mūsų klientai.

  • Į kiekvieną iškvietimą reaguojame žmogiškai, kantriai ir su pagarba.

  • Nesinaudojame žmonių nežinojimu ar bejėgiškumu, ypač kai sprendžiami klausimai, susiję su avarijomis, nuostoliais ar gyvybei pavojingomis situacijomis.

  • Pagal galimybes prisidedame prie:

    • socialinių būstų ir socialiai jautrių bendrijų priežiūros,

    • bendruomeninių švietimo iniciatyvų,

    • senjorų edukacijos apie namų priežiūrą,

    • bendruomeninių švenčių ar talkų organizavimo.

4. Tvari aplinka ir atsakingas resursų naudojimas

 

Nors pagrindinė mūsų veikla susijusi su pastatų infrastruktūra, stengiamės taikyti tvarumo principus:

  • Rūšiuojame atliekas, atsakingai šaliname statybines ir avarines atliekas.

  • Naudojame ekologiškas arba energiją taupančias medžiagas ten, kur įmanoma.

  • Skatiname gyventojus profilaktiškai rūpintis savo būsto infrastruktūra, kad būtų išvengta avarijų ir bereikalingo resursų švaistymo.

  • Įmonės automobilių parką naudojame atsakingai – optimizuodami maršrutus, taip mažindami kuro sąnaudas.

  • Bendradarbiaujame su tiekėjais ir rangovais, kurie laikosi tvarios gamybos ir etiško verslo principų.

5. Teisinis ir etinis atitikimas

 

Laikomės visų galiojančių Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktų, ypač:

  • Darbo kodekso,

  • BDAR (asmenų duomenų apsaugos) reikalavimų,

  • Statinių techninės priežiūros normų,

  • Sąžiningos konkurencijos ir vartotojų teisių apsaugos.

Mūsų privatumo politika skelbiama viešai. Asmens duomenis tvarkome tik su pagrįstu teisiniu pagrindu, saugiai ir atsakingai.

6. Ko mes niekada nedarysime

  • Niekada nepalaikysime prievartos, išnaudojimo ar diskriminacijos, nei darbuotojų atžvilgiu, nei bendraudami su klientais.

  • Niekada nemeluosime dėl darbų apimties, būtinybės ar kainų.

  • Niekada nesieksime pelno bet kokia kaina – mūsų reputacija, pagarbūs santykiai ir ilgalaikis pasitikėjimas yra svarbiausi.

Kviečiame bendrauti etiškai

 

Mes tikime, kad etiškas, pagarbus ir atsakingas bendravimas turi būti abipusis. Todėl tikimės iš visų savo partnerių, klientų, bendrijų pirmininkų ir net konkurentų tų pačių vertybių: atvirumo, bendradarbiavimo ir žmogiškumo.

 

Jei turite klausimų dėl mūsų socialinės atsakomybės nuostatų, susisiekite:

 

El. paštas: info@centinaservis.lt
Telefonas: +370 606 40112

 

Centina Servis Kaunas UAB
Įmonės kodas: 307043135
PVM mokėtojo kodas: LT100017475215
Adresas: Kuršių g. 51, LT-48112 Kaunas, Lietuva
info@centinaservis.lt
+370 606 40112

 

Publikavimo data: 2025-06-02

Centina Servis Kaunas darbuotojų socialinė atsakomybė
bottom of page